۱۳۸۹ بهمن ۴, دوشنبه

بحث علمی دنباله ای ها زیر لینک "انسان در کره ی مریخ " !

  • 666x1 : لینک مفیدی بود، گذاشتم تو مورد علاقه هام. البته من "اینجا" خوندم، زندگی در مریخ هیچ وقت به وقوع نخواهد پیوست!
  • poster : شش ایکس بالاخره مفید بود یا نادرست؟!
  • amir-emo : آقای 666x1 مطمئنی؟ ما رو باش بزرگترین آرزومون بود تو مریخ جـ..لق بزنیم.  ریـ..دم به این شانس.
  • 666x1 : مرتیکه ی کاغذ دیواری، من 666 هستم نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر
  • nima1348 : نفهمیدم چه طور شد؟ به پوستر عزیز دل نیما میگی مرتیکه؟ اولا خودتی... دوما پوستر جون ، قطاب من از این چرت و پرت ها ناراحت نشو.
  • 1Arischen : نیما تو دنباله نباید اینقدر زشت حرف بزنی؛ میخوای کاری کنم اکانتت بسته بشه؟
  • matin88: تقصیر اسلام عزیزه که پوستر به خودش جرات میده بچه ی مردم رو شش ایکس خطاب کنه D:
  • 1Arischen : شما ساکت تا نفرستیدمت حبس ابد؛ چرا اینجا هیچ کس قانون رو رعایت نمیکنه؟
  • poster : متین! جان من از اسلام عزیز بکش بیرون :)
  • hich: البته تحقیقات "..." نشون میده که زندگی در مریخ امکان پذیره، فعلا باید منتظر پیشرفت دانش بشر باشیم.
  • matin88: جناب هیچ! نشد... بحث بی ربط نفرمائین، صحبت سر اسلام عزیزه
  • adoniya : شما خجالت نمیکشید با لینک های علمی بدنه ی بی سواد جنبش رو ازش جدا میکنید؟ D:
  • 1Arischen : آدونیا گزارش تخلف ارسال کردم برات... ببینم چه کار میخوای بکنی؟
  •  mehrdad.turk2: تو رو خدا نگاه کنین؛ این فارس های راسیست  چه جوری واسه خاک های آذربایجان در آسمان ها دندون تیز کردن.
  • Paeez.e.89 : این آیدی رو درست کردم واسه این که یه بیلاخی خدمت مهرداد عرض کنم و برم... بیــــــــــــــلاخ
  • Kohsar : معمور وزارت اطلاعات، به قومیت ها اهترام بگذار و این نژاد پرستی کفیثت رو رها کن.
  • Paeez.e.89 : مأمور ، احترام ، کثیف . هر کدوم 10 بار بنویس بیار آزادگی خط بزنم.
  • darapaak : ما که از لینک چیزی سر در نیاوردیم ولی لا اقل کامنت ها باعث شد برام روشن بشه که 666؛ پوستر، امیر امو، نیما، متین، آدونیا و پاییز مامور وزارت اطلاعاتن. تو مامور بودن  مهرداد ترک2 و کوهسار یه ذره شک دارم.
  • 1Arischen : ای بابا چرا هیچ کس به من هیچی نمیگه؟ باید از این دنباله برم تا بفهمین چقدر به کاربر قانون مداری مثل من نیاز دارین.
  •  poster: هرررررری، درم پشت سرت ببند.
  • 1Arischen: آخیییییی پوستر مرسی که جوابمو دادی ، میمونم. 
  • rashin : آقای 666x گفتین که لینک رو گذاشتین تو مورد علاقه هاتون. ببخشید من متوجه نشدم، یعنی چی این؟
  • poster : راشین تا وقت هست کامنتت رو ویرایش کن اسمشو اشتباه نوشتی!
  • rashin : ببخشید چه جوری؟
  • poster : متاسفانه دیگه وقت گذشت...
  • rashin : حالا چی میشه؟
  • 666x1 : [...]

۲ نظر:

  1. جالب انگیزناک بوده بیده بود .. هرچند منفی خلاف واقع دادم بخاطر آیدی پائیز89 .. مهرداد aykiu هم در آزادگی در خدمتش هستیم(همون خدمتش میرسیم)..

    پاسخحذف
  2. سلام بعد چند سال پیدات کردم بعد از اینکه دنباله حذف شد تصمیم گرفتم کاربران دنباله روپیدا کنم حالشون رو بپرسم

    من الان وبلاگ شخصی دارم و مینویسم

    این خواست کیا آریا و مهیار بود که من با شما کل کل کنم تا در صورت نیاز اونایی که با شیوه مدیرت مشکل دارم زمانش لینک کامنتها رو بشه و حساب بسته.. خودشون دست منو باز گذاشته بودن تا من بنویسم و وقتی واکنش تند نشون دادین بسته بشین

    این تصویم مدیریت بود

    ولی خب من خیلی تغییر کردم یمدونید چند سال از دنباله گذشته منو ببخشید لطفا

    پاسخحذف