۱۳۹۰ فروردین ۲۵, پنجشنبه

ظرف میوه ی دنباله !

این کاربرها شبیه چه میوه (یا گیاهی) هستند؟!
 
ایران فوتبال:
شبیه زیتون... تو فلسطین باید دنبالش بگردی

5788 :
شبیه سیب سرخ... وقتی پوست خوش رنگشو میکنی به زردی میرسی؛ به عبارتی طرف تو زرده!

پوستر:
شبیه زعفران... نمیشه روش قیمت گذاشت؛ خیلی با ارزشه. و همچنین بسیار بسیار مفیده  :دی

بابک معماری:
خودش شبیه هیچ میوه ای نیست ولی مغزش کاملا شبیه فندقه


سارافر:
شبیه گل رز... همیشه سعی در رفع دعوا و کدورت ها داره، تازه اسمایلی گل هم زیاد استفاده میکنه

گلابی:
شبیه که نه؛ این یکی خود گلابیه 

مهرداد ترک: 
شبیه زرشک... بدون توضیحات اضافه

نیما :
شبیه پسته ی خندان...  از بیرون میشه به راحتی درونش رو دید.


هیچ :
شبیه خشخاش... هدفش ساختن طرفشه؛ طرف هیچ هم که دنباله است.


کیکی:
شبیه کیوی... به هیچ وجه نباید با حروفشون بازی کرد... مخصوصا حرف سوم

آریسچن:
شبیه سیب زمینی ...  صد رقم بلکه بیشتر؛ قیافه داره...


تیرتکنه؛ المن؛ اگزیت مود؛ پارتیزان؛ رامیز؛ آسمان؛ مهرداد؛ کامران2006؛ سرزمین؛ پاییز؛ تاپس علی؛ میلاد آبادان ؛ مجید خان؛ آمیرزا؛ شایگان؛ ایلبرا؛ 332211 ؛ آلفرد؛ فاکس (روباه) ؛ آهو؛ و... :
شبیه هندوانه و خربزه ... خیلی وقته پیداشون نیست! 

۳ نظر:

  1. پوزش از کاربرایی که مورد عنایت قرارشون دادم... :)

    پاسخحذف
  2. سلام بعد چند سال پیدات کردم بعد از اینکه دنباله حذف شد تصمیم گرفتم کاربران دنباله روپیدا کنم حالشون رو بپرسم

    من الان وبلاگ شخصی دارم و مینویسم

    یعنی از منم پوزش خواستی؟ باورم نمیشه
    ولی خب من اون آریسچن نیستما تغییر کردم و فقط اومدن غذرخواهی کنم برم

    پاسخحذف
  3. درود بر شما. وبلاگ شما را تصادفی پیدا کردم. من هم عضو دنباله بودم، ( 666x1 ) آلان هم عضو بالاترینم ( greenforce ). ( هیچ ) هم در بالاترین به همان نام است و هنوز داره برای برگشت سلطنت پهلوی مبارزه میکنه. ( شاهین ضد ) هم در بالاترین بود ولی آلان سه ساله که ازش خبری نیست

    مدتیه که یک شخص مجهلول الهویه و معلول الحال روی وبلاگ من خط و نشون میکشه که اگر رژیم دستور بده میام سرت رو میبرم و میندازم جلوس سگ و از این حرفها. تا حالا سه بار این تهدید های صد من یک غازش را برام نوشته. اسمش را هم گذاشته آریسچن کبیر که لابد همین مردک آریسچن هستش

    آلان میبینم که داره از شما عذرخواهی میکنه یعنی که کلا آدم بی خودیه و بر خلاف حرف خودش هنوز عوض نشده

    پاسخحذف